teamhel

Alla inlägg under juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 31 juli 2011 21:48

Hej ! Nu sitter jag o tittar på film har precis kommit hemVi har ny design nu jättefin tycker jag vad tycker ni ? Men nu ska jag spela kort men vi hörs fortfarande ingen dator lika med inga bilder men vi ses !

Av Hedda Emelie Lisa - 31 juli 2011 21:12

hemma från bulerby :D det ha varit sjukliigt kul !? 


ah vi kom doch på 13 plats å kom till A slutspel


så sjukt stolt över er !<3


måste vell säga med att jag gjorde mål på straff :)


yeeeyyy!


men blev förvånad när jag loggae in i dag


.. 3 besökare va de då ..



 



Av Hedda Emelie Lisa - 31 juli 2011 20:02

Hejsan ny design på bloggen som ni kanske ser ;)

Jaja... bloggens statistik har sjunkit ? typ 7 st idag :( En dag har man 88 och nu 7 ?

Vad har hänt?


Jaja nu har jag ju en Nikon D50 ! Sååå gött slippa den lilla digital kameran xD haha


Aja tror inte jag har något mer och skriva :)


Juste!


Nya namnloggor gillade inte dom andra xD


     



Tyckte dom va rätt bra xD



 

Av Hedda Emelie Lisa - 29 juli 2011 17:08

Hej ! Nu har statistiken sjunkit gillar ni inte våran blogg längre :(Just nu sitter jag o titta på tv ..Det är jättedåligt väder här hoppas det blir bättre tills i mon så jag kan BADA:DDatorn funkar fortfarandä inte så det blir inga bilder ! Men vi ses //Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 29 juli 2011 16:19

Vill ni vara änglar?

Rösta då på Ivansson@bdb

http://dayviews.com/myen/493819125/

Snäälla?


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 29 juli 2011 10:11

Vad är alla? Har gjort något fel eller?

Jaja... hoppas ni kommer någon gång igen


ja nu SRÖ REGNAR DET + BLÅSER !? ska det vara så på ens semester ?-.-

/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 28 juli 2011 22:24

Hej nu sitter jag uppe i sängen och gör inte ett skit xD Aja

Innan kladdade jag till mej en bild xdd


Och ja jag menar det KLADDADE!


 

 

Trollade dit en människa xD



/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 28 juli 2011 11:48

Hej ! Nu ska jag snart till nån affär o köpa kläder för det är så dåligt väder ...Igår var det jättefint väder o jag solade hela dan ..Men min dator funkar fortfarande inte jag blir galen men jag blogga ju med mobilen i alla fall det som är så dumt är att man inte kan lägga ut bilder Men nu måste jag göra mig i ordning Vi ses ! :D //Lisa

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards