teamhel

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

heeelt sluut !

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 19:24

jobbat i dag .. puuuuuuuh säger jjag bara !


heeelt slut ! att gick vell bra till klockan va kvart i 3 när hästthutsen skulle komma 



för sissta gången  klocken blev tre men den kom inte vi ska ju me d den då


så felicia gick in å frågade någon om felicia ngn annan som jobbade där


om hon kunde ringa till kusken då . å de gjorde hon så hon sa att 


det hade hänt en olycka att brunte hade  skenat så vi fick rida hem ?!


hade lickson korsta jeans shorts på mig det gjorde as ont skavde som f*N 


 å så red jag emmes häst lussan  hone läskig =O jag e ovan å rida en shettiss


men ja vet bara att vagnen gick sönder å att något gick sönder på den där saken dom ha på sig jag e nt så kunnlig av sånt så då hade båda blivit rädda så'



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedda Emelie Lisa - 15 juni 2012 21:13

jag kommer sluta blogga på denna bloggen nu , ingen uppdaterar så känner att det inte e nån mening . kommer att blogga på denna bloggen ist <3     http://barasln.devote.se/      / LISA<3 ...

Av Hedda Emelie Lisa - 12 juni 2012 21:58

Hej alla underbara läsare . Nu sitter jag o titta lite på tv o tagga inför Imon för då blir det klassresa med klassen . Först ska vi iväg till Aqua mera sen ska vi sova i skolan , kommer blir så sjukt kul :) Dagen har varit bra jag har haft kon...

Av Hedda Emelie Lisa - 12 juni 2012 20:06

hejsan ! hemma från skåne land ( tosselilla som vi va på )    fast jag va mest glad över att jag va 4 mil från pa 4  som spelas inn nu ,   då linea å ja , tänkte rymma dit , haha , men jag fick typ panik  när jag fick reda på att de va 4 mil ...

Av Hedda Emelie Lisa - 11 juni 2012 22:51

        \hedda :) 

Av Hedda Emelie Lisa - 11 juni 2012 20:40


hej, nu börjar fotbollen å de ska jag kolla på ,    btw  imon ska jag på skolresa o kommer hem senare , så ja no uppdatering ,   men ja  , ska inte rida idag och imoon   , på onsdag ska jag ta bara en liten skritt runda barbacka å chilla bara...

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards