teamhel

Alla inlägg under juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 13:31

Hej !

Nu håller jag på att packa för vi ska till öland men jag vill ha med mig nästan allt så det blir ett par väskor .

Jag kommer att ta massor av bilder som jag kommer att lägga ut på bloggen när  jag kommer hem. Så på söndag så får ni se dem !.

Men jag ska ändå försöka att blogga när jag är där, för jag ta med min dator ! :D

Snart ska jag också äta så jag få skynda mig med att packa klart.


Idag kommer det en bild på havet ! 


det vita som är i havet är svanar !

men vi syns !

//Lisa!    

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 22:04

         


Det va bara några :)


Vill ni ha mer ?


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 21:37

Hur gammal är du om fem år? 16

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Felicia.Ö

Hur lång är du? 145(h'

Vilken är den senaste filmen du sett? Kollar på ''Öprinsessan'' nu :D

Vem ringde du senast? Hem mamma :)

Vem ringde dig senast? Felicia Öjbrandt :D

Hur löd det senaste sms:et du fick? ''Neeeeej jag kommer glömma det orkar du inte slita dig från datorn?haha''

Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms :D


Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? kanske 2 minuter sen

Vilken ögonfärg har du? Blå :D

När vaknade du i dag? kvart i nio typ

Vilken är din favoritjulsång? haha vafan ? inte jul nu va ?xddd

Vilken är din favoritplats? Stallet !

Vilken plats föredrar du minst? mmh ....

Var tror du att du befinner dig om tio år? 21 år... hmm.... semester (h) bara för jag ska vi miljonär när jag e 18 ;D

Vad skrämde dig som barn? Ja e ett ? men mörker

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Lisa gjorde en min xddd

Hur stor är din säng? ssttoorr ;)

Vem sov du senast tillsammans med? Dixie sover med mig nu :D

Sover du med eller utan kläder på dig? Med :D

Hur många kuddar har du i sängen? Hos mamma 3 hos pappa ... hmm 6 :D

Hur många landskap har du bott i? ett

Vilka städer har du bott i? något


Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor och barfota ;)

Är du social? alltid!

Vilken är din favoritglass? Magnum och Laion (Stav)

Vilken är din favoritefterrätt? inte en aning :)

Tycker du om kinamat? Jaa!

Tycker du om kaffe? USCH

Vad dricker du till frukost? vatten fast mjölk också

Sover du på någon särskild sida?


Kan du spela poker?  Nja

Tycker du om att mysa/kela? ohja !;)

Är du en beroendemänniska? aa haha ne

Känner du någon med samma födelsedag som din? nej :(

Vill du ha barn? Nja

Kan du några andra språk än svenska? Oh ja

Har du någonsin åkt ambulans? Nej,

Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET

Vad spenderar du mest pengar på? häst saker :)

Äger du dyrbara smycken?
ao det har jag nog

Vilket är ditt favoritprogram på tv? vetinte


Kan du rulla med tungan? kan jag särket ;p

Vem är den roligaste människan du känner? känner mååååååånga roliga :)

Sover du med gosedjur? nej

Vad har du för ringsignal? öööhhh... kom inte ihåg xD

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej inte vad jag vet

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min groda jag gjorde i slöjden :D

Flirtar du mycket? Nä inte vad jag vet ;)

Kan du byta olja på bilen? hahhaahahahahn.

Har du fått fortkörningsböter någon gång? haha

Vilken var den senaste boken du läste? Pappa polis ofc !

Läser du någon dagstidning? ibland

Prenumererar du på någon veckotidning? nej,

Dansar du i bilen? haha nej

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ve inne ;)


När var du i kyrkan senast? skolavslutingen,

Vem var din favoritlärare på högstadiet? går inte där

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 20:20

Hej !

Nu har jag precis kommit hem från emme o sitter just nu o väntar på att maten ska bli färdig :D

Blev så jäkla nöjd med våran header o hoppas att ni med blev det ! :D

Men snart ska jag äta så det bli inte så långt inlägg! :(





idag får det bli en bild på min häst !   vi syns   

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 20:11

Detta ska du göra för att vara med :


  • Kommentera '' jag är med :D''
  • I kommentaren ska det stå din bdb eller din blogg




Sen så imon på kvällen ska jag dra lott och det bdb namnet eller bloggnamnet som står på får en redigerad bild :)



/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 19:53

Hej!som ni kan se så har vi ny header ! skit nöjd :D


Aja e med Lisa nu och vi typ sat och gjorde header i en timme :oo höhö



/Emelie & Lisa


 


Vad tycker ni ?

:)

Av Hedda Emelie Lisa - 20 juli 2011 17:23

Hejsan idag jobbade jag ju och så hade jag kameran med mej :D

Fotade lite och så det spö regnade ju ! Fast i början va det fint väder :)

Aja nu ska jag göra en nu header så hejdå:)




/Emelie


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards