teamhel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 22 augusti 2011 17:15

träffat alla i klassen i dag !:)  lite hade man vell saknat


när man väl såg alla !  +  1 till  jo en ny tjej som skulle  börja hos dom bästa :)


alltså 5B   ne juste  6B heter vi ju nu xD .. 


men de va ganska segt sommnade nästan på bänken för dom som hade bänk papper med sig skulle göra de i bänken  .. men      dom som nt hade skulle bara sitta där ?


så   jag somnade nästan XD  


nu snart kalas .  syster fyller år.



 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 augusti 2011 07:29

God morgon!

Haha tidigt?aah.

Emmh ja ska berätta varför :)


Felicia ska spela fotbolls match idag i  växjö kl 10 börja det.

Ja det va ju inte menningen att jag skulle vakna kl 7 idag de va ju bara Felicia men ah de blev att jag vaknade endå så ja jag sitter här och ska snart klä på mig pappa kommer och hämta mig kl kvart i 9 så har rätt mycke tid en timme eller så:)



/Emelie

:)

Av Hedda Emelie Lisa - 20 augusti 2011 21:33

igår skrev jag nt pga jag sov över med wilma å cajsa (:


vi va uppe te kl 2 ngt  :)  ha nt så mycke att säga


vi gjorde igordning os vid 1 ungefär :)  sen ringde uffe om


vi ville vara bollkallar när damerna spelade åh ja de va  vi jag va med lovisa så va wilma å cajsa :)


 sen när de va slut gick vi in på ishockeyn   de va såååå roligt .. fast vänta nu .. NEJ


  å jag hade kott byxer så de va kaaaltt :. 


 dom vann aif med 9-1  kolla vad jag kan :D


 



Av Hedda Emelie Lisa - 20 augusti 2011 13:43

Hej! Nyss va jag och Lisa ute och hoppade över ah staket och över cykel ah...

Aja snart ska jag göra ett bildspel om det så jag laddar upp de på bloggen senare

Haha inte för att jag är ett proffs på det där med redigera filmer....


                Hoppa:D<3       Ramla av:/<3





 

Av Hedda Emelie Lisa - 20 augusti 2011 13:41

 Hej nu sitter jag o emme o överför lite bilder vi har tagit idag

Vi kanske lägger ut ett bildspel :D

ja idag ska jag till växjö en runda o köpa lite kläder :D

jag gör ett inlägg sen ikväll igen :D

har det bra
idag blir det bild på mig o medulla  :D


     

Av Hedda Emelie Lisa - 19 augusti 2011 17:11

Hiss kör vi nu då:D



hissen:


 

Denna ursnygga grimman från  

http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H


(länk till grimman)


Så här står det på sidan om grimman:


3045 Nylongrimma Classic
kraftig dubbelsydd med mjukt nubuckfoder i nos- och nackrem. Hake i käkrem
samt ställbar i nos- och nackrem
Beslag i matt silverfärg.
 Färg:Svart/grå med svart foder,
 svart/äppelgrön  med svart foder.
 Stl: Ps,Cs,Fs.
Se matchande grimskaft 3135
Se matchande flugpannband 2220
/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 19 augusti 2011 09:48

  Hej nu sitter jag o gör ingeting snart ska jag ner o äta lite frukost tänkte jag..

Idag ska jag nog vara med några kompisar tror jag .

ja älskar våran nya designer den e skitsnygg vad tkr ni ?

ah det var väl ungefär det jag tänkte skriva vi ses

idag blir det en bild på mig o gavan <33




 

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 22:43

tjenare (:


kom  hem från när bror spelade ngt :)


ja i dag ha  jag varit med emelie..  jag hadde  foppa med strumpor i


när vi skulle hämta hästarna .. vilket inte va de smartaste jag gjort


 heh så när jag kommer från hagen så va dom bruna :(


ja ja red medulla i vanliga kläder ..:)  ni se några på headern :)


men ja de gick inte bra .. hon vände åt sidan innan hindret  å om vi hoppade hoppade hon mycke högre en va de va å ibland vägrade hon gå framåt enns.


de kändes nt de bästa när man  red i foppa skor hehe ..


jag vet inte om emelie lägger in bilderna på  bloggen .. (:


nu ska jag snart krypa ner å dejta min säng för ja e jävligt trött


kanske sätter på ngn film de är vell endå SOMMAR-LOV


de måste man njuta av i 4 dar nu fasst snart 3 :(        

bild från förra gången vi red ..


 


     

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards