teamhel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 19:26

Nu håller jag på med den nya designen hoppas den blir bra :)


 


Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 14:24

Bildbomb från igår när jag och Hedda va hos hästarna :D



               


 


Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 10:31

Bloggen är idag en månad!

Vi här på TEAMHEL kan inte fatta att det redan har gått en hel månad!

Jaja det ska vi fira med många inlägg, ny design! Och vem vet det kanske till och med dyker upp något nytt?:D


Men nu firar vi med att ladda upp ALLA bilder vi har laddat upp i bloggen!

I både Juli och Augusti månad!



                                                                        Alla i JULI månad



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 09:47

 Hej förlåt för dålig uppdatering jag hann verkligen inte i går var i väg hela dagen ..

Idag ska jag hinna ett till ikväll

Just nu sitter jag vid datorn

Men vi ses


 

Av Hedda Emelie Lisa - 17 augusti 2011 12:40

Nehe nu riger jag Hedda :D


Bara för jag har tråkigt !





  Jag älskar dig Luciana






  Förstår du hur duktig du är Luciana !?



  Aj men jag älskar dig ändå<3



 

Av Hedda Emelie Lisa - 17 augusti 2011 09:47

åh.. varför e jag vaken redan .


när man bruka vakna runt 11 .. segigt..


ja de va för våran grannes' granne lr va man säger .. :) ¨


frågade om våran hem tellefon funkade ..


för de gjorde nt hons .. å nej de gjorde nt våran hälller =O


dom  som ringer kan ringa å prata , men vi kan nt ringa t ngn =O


å jag kan nt somna om heller


snodde hildas dator med :D  den as snygg  rosa :D


fast hon döda mig om hon få veta att jaag ha den nu :D


ja sen vet jag nt vad som händer men ikv är det fotbollsträning .. (:


   

Av Hedda Emelie Lisa - 17 augusti 2011 09:41

 Hej nu sitter jag o gör absolut ingeting..

Idag ska jag kanske till sarah o nellie om dem ska träna :D

Igår fotade jag ju emme det gick väldigt bra i början men sen gick det mindre bra hon ramlade av..

det var väl typ det jag tänkte skriva har ´det bra ..


 



 

Av Hedda Emelie Lisa - 17 augusti 2011 09:39

Hejhej kul att ni gillar bloggen igen :)

Aja snart ska jag göra ett bidspel kanske lägger upp det på bloggen sen :D

Hm aja puss och hej


 

Bild på Dixie när vi tränade lite :D





 


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards