teamhel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 12:48

        Tycks?



 

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 12:25

                                                                                    /Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 11:41

heey..  han inte skriva i går . spelade fotboll på morgonen .  

 vi vann med 6-1 :D  ja sen  när vi spelade hör jag min mobil ringer !?


jag kunde ju nt ta upp mobilen så de ringde hela matchen . 


de va emme som ringde :D  hon frågade om vi kunde rida ... för visste jag inte om jag kun


efterssom jag kanske skulle på häst tävling å stå där inne med en jag känner


men jag red ist :D det va såååå


å nära jag trillade av på medulla för första gången ..



men jag höll mig  kvar .. jag är nt den bästa som kan rida barbacka xD

          

        


:D  bilder kommer sen         


     


\  

Av Hedda Emelie Lisa - 13 augusti 2011 20:05

Hej nu håller jag på att fixa den nya designen :D

Hoppas ni blir nöjda... tihi... hmm aja ska fixa klart den nu då hare bra!




 



Nya namnloggar kommer också p.g.a att domma vi har nu är fotade med ''fel'' kamera ;)

Av Hedda Emelie Lisa - 13 augusti 2011 09:07

Snart att jobba ... SISTA DAGEN !? yeeeeh




Hmmh aja nu sitter jag och laddar upp bilder på bdb ALLA FRÅN IGÅR !

Ni kan ju kolla in och bevaka/bli vän med mig? acca alla!


http://dayviews.com/damonaskung



/emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 22:50

Nu kommer jag att berätta om dagen bara för att emme inte årkade

ah först kom då emme vi gick ner till stallet o tog ut min häst gavan

sen gick vi ner till en äng där började vi att skritta lite o så o sen ville emme prova hoppa han .

så vi satt upp ett hinder först vägrade han men sen till slut hoppade han då red jag med han o hoppade han o så det kommer bilder i mon

sen skulle vi rida amandas häst o emme hoppade henne o så sen skulle emme åka hem :(

det var typ det

har det bra vi ses !



 

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 21:29

Det blev att åka till Lisa där fotade vi och så men Lisa får skriva om de palla inte...


LISA SKRIV OM DEN ROLIGA DAGEN OCH OM STACKAS AMANDA!


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 15:49

 Hej allihopa !

Just nu hoppas jag på att emme kan komma till mig o ta lite kort på mig o min häst :D

Idag har jag inte gjort så mkt mest suttit inne men jag var faktiskt ute  en stund innan o spelade lite fotboll !

Men har inte så mkt mera att skriva skriver kanske skriver ett inlägg i kväll tror jag ,  o sen kanske det blir lite bilder då om emme kunde komma hit vi får hoppas !

Vi ses !



 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards