teamhel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 10 augusti 2011 10:40

 Hej allihopa !

Just nu sitter jag o ritar lite jag kanske lägger upp bilden på bloggen sen vi får se!

Idag ska jag ju tävla o jag längtar verkligen nu :D

Vi har ju fått ny design nu vad tycker ni om den?  kommentera!

Idag blir det en bild på min hund !

Har det gött vi ses !

 



 

Av Hedda Emelie Lisa - 9 augusti 2011 19:06

Tycker inte ni desigenen blev sjukt snygg?

Tycker vi iallafall ;)

Emelie som gjorde den :)


/Teamhel puss ta hand om er :)

Av Hedda Emelie Lisa - 9 augusti 2011 18:13

Nu håller jag på med en ny header ;)

Av Hedda Emelie Lisa - 9 augusti 2011 15:08

 Hej !

Nu har jag precis kommit hem från en kompis hade jättekul !

Snart ska vi till hästaffären och köpa nåt skydd till Gavan så att han inte får skav under selen

Juste det är ju tävling i mon !

Jag hoppas på en placering men såklart en vinst med !

Det var väl det jag tänkte skriva vi ses har det gött !

Idag blir det en bild på gavan faktiskt den första bilden jag laddade upp på bloggen !

 

 

Av Hedda Emelie Lisa - 9 augusti 2011 11:06

Hej nu sitter jag o titta på tv ska snart till ica en liten runda !

Imon ska jag tävla min häst o man hoppas på placering.

Men måste dra nu har lite bråttom idag blir det en bild på mig o  min häst !

har det gött !



 



 

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 22:43

Hej!

Nu sitter jag o titta på nån film som jag inte vet var den heter men den e ganska bra i alla fall !

Idag  har det varit första fotbollsträningen på länge ganska kul faktiskt ! :D

Imon ska jag väl inte gör så mkt jo emme ska ta lkite kort på mig o gavan om hon kan !

Men måste gå nu ska titta färdigt på filmen !

Idag blir det en redigerad bild på min häst !   Men vi ses har det gött ! :D


 

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 17:38

Förlåt för dålig uppgatering :/

Har jobbat och så men jaja går ju inte ladda upp bilder :/ ska prova efter inlägget om det går får ni bildbomb från igår :)

Okej det går ladda upp bilder men det tar td och ska gå nu så ni får dom sen :)  

Första bilden iallafal :)



/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 15:36

 Hej allihopa !

Just nu sitter jag o gör ingeting

Snart börjar första fotbollsträningen på länge det ska bli ganska kul !

Men mina kusiner är här nu så måste dra vi ses idag blir det en redigerad bild av mig!


detta var anrda bilden jag gjore ! :D

 



 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards