teamhel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 14:45

sorry för dålig uppdatering . 


ni börja ju komma igen med statistiken ?


aja i förgår va  det jobba med emelie å sen rida efter 


gick jette bra .. men  kunde inte lägga upp bilderna på bloggen ..  annars


hade ni ju fått se dom givetvis .. sen igår va jag på dartmoor utställning 


min syssling tävlade .  sen när jag kom hem red jag å emme  ,   sen mådde vi jette illa då jag trode jag skulle spy .. ah de gå nt förklara va det luktade ..


men vi vande oss sedan . men jag mådde endå illa men de gick bort när vi började rida (:


ni ska jag äta upp mina kära   



 

Av Hedda Emelie Lisa - 7 augusti 2011 10:09

Jag kan skicka den på msn :)




//Eeemmmeeeeeeeeelllllliiiiiiiiieeeeee 

Hej

Av Hedda Emelie Lisa - 7 augusti 2011 09:15

Hejhej skulle ju ladda upp 333 bilder från igår men kan inte ladda upp bilder :@ får daaammmpppp!!!

aja... får se lite senare idag ...




 

Av Hedda Emelie Lisa - 7 augusti 2011 09:05

 God morgon allihopa!

Nu sitter jag o tittar lite på tv är ganska trött men kan inte somna om !

Idag ska jag kanske till växjö om vädret fortsätter så här ,jag ska också köra gavan en runda för det är tävling på onsdag !

Men idag kommer det en bild på Alpi våran alpacka !
  

Men vi ses har det gött ! :D

Av Hedda Emelie Lisa - 6 augusti 2011 17:27

Hej !

Nu sitter jag o tittar på tv, ska snart ut o köra en runda med min häst tänkte jag :D

Idag har jag varit o  tagit ett par kort på mig o min häst som jag ska lägga ut :D

 

 

 

 

  


Vi ses ! :D  

 


Av Hedda Emelie Lisa - 5 augusti 2011 20:39

Hej !

Nu är jag äntligen hemma jag har haft jättekul :D

Just nu sitter jag o äter mat .

Jag ska lägga in lite bilder nu med ! 

            

Ni får mera bilder i mon har det gött

 

Av Hedda Emelie Lisa - 5 augusti 2011 17:59

Hej nu sitter jag typ och redigerar bilder :) en vanlg dag ida...

Jaja va med i omröstningen haha


 

Av Hedda Emelie Lisa - 4 augusti 2011 19:33

Hej ! Imon kommer jag hem Jippi :)Så just nu packar jag snart e jag färdig så kan jag titta på tv Jag kommer också att lägga in en massa bilder fast det får bli på lördag Men måste gå nu ha det gött / Lisa:)

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards