teamhel

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Sorry för dålig uppgatering !

Av Hedda Emelie Lisa - 7 september 2011 15:48

Förlåt så mycke! har inte alls haft tid med att blogga lustigt nog o.O

Aja red i Tisdags gick asa bra! Hade baby Millen x'D <3

Ah sen fick jag reda på en sak av Sara Fridhagen...


Ja Så här sa hon typ:


Hon: Emelie kom lite ska prata med dig lite.

Jag:( hmm.. okej har jag gjort något dumt?)

Hon: Jag vill att du ska byta grupp..

Jag: Okej,,, Varför ?

Hon: Jo, jag har ju tagit in massa andra i denna gruppen och så , så nu kommer detta inte blir någon specielt bra grupp och du kommer inte lära dig något för det vi jobbar med kan du redan..

Jag: Okej men i vilken grupp ska jag gå i då da?

Hon: Ja jag tänkte ... Fredag? Du känner väl några där va?

Jag: Ja, alla typ :)

Hon: Ok. då säger vi så :D


AS BRA NYHETER SKA GÅ MED HEDDA OCH MATILDA NU !?

Igen.



                                                                                                                                                         

Åh, Luciana jag saknar dig som fan



Är hon inte världens sötaste ponny?





Haha bästa!



 

 
 
bellah

bellah

7 september 2011 20:14

Guud vad kul ! :D
Hur har du gjort sån header ?
as fräckju ? :D

http://mysteeriousgirl.bloggplatsen.se

Hedda Emelie Lisa

7 september 2011 20:15

Ja visst är det kul!
Han som gjort får designen http://aspmedia.tk/

 
kflklk

kflklk

14 september 2011 20:25

vad heter du och hur gammal e du

http://fljfjfj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedda Emelie Lisa - 15 juni 2012 21:13

jag kommer sluta blogga på denna bloggen nu , ingen uppdaterar så känner att det inte e nån mening . kommer att blogga på denna bloggen ist <3     http://barasln.devote.se/      / LISA<3 ...

Av Hedda Emelie Lisa - 12 juni 2012 21:58

Hej alla underbara läsare . Nu sitter jag o titta lite på tv o tagga inför Imon för då blir det klassresa med klassen . Först ska vi iväg till Aqua mera sen ska vi sova i skolan , kommer blir så sjukt kul :) Dagen har varit bra jag har haft kon...

Av Hedda Emelie Lisa - 12 juni 2012 20:06

hejsan ! hemma från skåne land ( tosselilla som vi va på )    fast jag va mest glad över att jag va 4 mil från pa 4  som spelas inn nu ,   då linea å ja , tänkte rymma dit , haha , men jag fick typ panik  när jag fick reda på att de va 4 mil ...

Av Hedda Emelie Lisa - 11 juni 2012 22:51

        \hedda :) 

Av Hedda Emelie Lisa - 11 juni 2012 20:40


hej, nu börjar fotbollen å de ska jag kolla på ,    btw  imon ska jag på skolresa o kommer hem senare , så ja no uppdatering ,   men ja  , ska inte rida idag och imoon   , på onsdag ska jag ta bara en liten skritt runda barbacka å chilla bara...

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards