teamhel

Alla inlägg den 19 juli 2011

:D

Av Hedda Emelie Lisa - 19 juli 2011 21:39

Hej ! :D

Idag hinner jag tyvärr inte lägga ut några bilder för jag har en annan dator  :(

men det kommer bilder i mon det kan jag lova :)

Just nu sitter jag o läser lite bloggar o sånt har inte så mkt att göra !

i mon ska jag till min älskade häst gavan o köra han en liten runda o så klart ta några kort som jag lovat !

Men jag hoppas ni har haft en kul dag vi syns !  




//Lisa!

Av Hedda Emelie Lisa - 19 juli 2011 17:24

Hej alla söta bloggläsare !


Precis kommit hem från en dag från sommajobbet :D

Gick super bra!

Jaja vad ska vi ta och göra på bloggen ?:) jaja vill ni ha bilder på nårra av mina favoritbilder?





/Emelie



  

Av Hedda Emelie Lisa - 19 juli 2011 10:23

Hej hej har typ precis vaknat !

Snart ska jag till några kompisar får vell hoppas det bli kul !<3

Har typ inget mera att skriva kanske kommer nåt mer inlägg sen och kanske till o med en bild !

  




//Lisa! :D

Av Hedda Emelie Lisa - 19 juli 2011 08:38

Hej snart ska jag och Jobba, eller ja sommarjobba  

Jag hoppas och tror att Lisa kommer göra ett inlägg snart också  

hm..

Snart ska jag äta frukost vaknade redan vid klockan halv åtta    

jaja just nu sitter jag ved facebook och bdb :)



Vi syns!


/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards