teamhel

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 20:57


Bilder på Luciana från vintras



  

Bider på Damona från vintras


     

(Mamma som rider Damona)


Nu Lite nya bilder på Luciana

      





Och så lite nya bilder på Damona


        




 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 20:45

http://jagochminhund.devote.se/


Design: Snygg! Gillar bakgrunden!

Inläggen: Jag tycker det ser ut som om du är seriäs och så :D

Eget: Snygg blogg! som sagt älskar bakgrunden!



http://horzeteam.blogg.se/



Design: Jätte snygg !

Inläggen: Tycker ni är jätte seriösa och så bilder ofta och så många som gillar er blogg!




 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 18:44

Hej nu kör jag igång en ''Hiss och Diss'' fast i bloggar !:D


Skriv bara eran blogg så kollar jag dom! Sen lägger jag ut i kväll vilka som fick hiss och vilka som fick diss ;)



 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 17:37

 

 



Lisa och Hedda domma kan vi ha efter inläggen ?:)




 


Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 13:31

Hej !

Nu håller jag på att packa för vi ska till öland men jag vill ha med mig nästan allt så det blir ett par väskor .

Jag kommer att ta massor av bilder som jag kommer att lägga ut på bloggen när  jag kommer hem. Så på söndag så får ni se dem !.

Men jag ska ändå försöka att blogga när jag är där, för jag ta med min dator ! :D

Snart ska jag också äta så jag få skynda mig med att packa klart.


Idag kommer det en bild på havet ! 


det vita som är i havet är svanar !

men vi syns !

//Lisa!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards