teamhel

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 22:16

hejdå .. åker till vimmerby i mon på morgonen kommer nt kunnna


blogga nu på ett tag om nu undrarv vrf \Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 21:03

Hej ! Nu sitter jag o tittarpå tv inget bra ! Har nästan precis kommit hem var o badade precis kuligt ! Snart ska vi titta på film o äta godis mumsigt Men nu ska jag titta på filmVi ses ! //Lisa :)

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 20:33

Som rubriken säger... Kan inte fredas komma efter onsdag !?


åååå kan inte vänta tills fredag då min dröm kanske blir san !?


 

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 19:24

jobbat i dag .. puuuuuuuh säger jjag bara !


heeelt slut ! att gick vell bra till klockan va kvart i 3 när hästthutsen skulle komma 



för sissta gången  klocken blev tre men den kom inte vi ska ju me d den då


så felicia gick in å frågade någon om felicia ngn annan som jobbade där


om hon kunde ringa till kusken då . å de gjorde hon så hon sa att 


det hade hänt en olycka att brunte hade  skenat så vi fick rida hem ?!


hade lickson korsta jeans shorts på mig det gjorde as ont skavde som f*N 


 å så red jag emmes häst lussan  hone läskig =O jag e ovan å rida en shettiss


men ja vet bara att vagnen gick sönder å att något gick sönder på den där saken dom ha på sig jag e nt så kunnlig av sånt så då hade båda blivit rädda så'



 

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 15:13

Hej allihopa ! Nu har jag precis kommit in har varit ute o solat det är jättefint väder .Men jag ska äta nu så detta blir inte så långt inlägg Om ni undrar varför det inte kommer bild eller nåt är det för att jag har mobilen vi ses //Lisa :)

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 14:59


 



Vad tycker ni om detta vidioklippet ? Hot or not ?

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 14:51


 


Luciana busar med mig ;)

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 14:01

Hej nu har jag precis ätit :) Pappa ska snart ner och sätta upp spel grejorna ;)

Ja som ni kanske inte vet så har min pappa ett såkallat ''band'' haha

aja syns ikväll eller ja lite senare xD


http://dayviews.com/StrawBerryJam/ Kolla Majas bdb!


http://bloggensommittlivsomryttare.blogg.se/ Kolla Majas blogg!


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards