teamhel

Alla inlägg under juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 27 juli 2011 09:25

Vinnaren är ....






Maja!Du vinner en redigerad bild/ header och en länk i alla mina inlägg idag!



http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/


 

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 18:05

Hej allihopa ! Just nu sitter jag o titta på tv ...Min dator funkar inte så jag får blogga via mobilenOm ni undrar vrf jag inte kommer kunna lägga in bilder är det för datan funkar inteVi har ju fått nya namnloggar nu riktigt fina Men nu ska jag ut o spela fotboll vi sesJag kan ju inte ladda upp mina fina namnlogg nu bara för jag har mobilenVi ses ! //Lisa !

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 15:03

ha inte haft tid ..




ttingsryd marknad ! i går va jag med då alicie mira hanna emelie


idag blev det men hanna å mira bara :)


sorry för ingen uppdatering i går . hann inte ^


ska snart träna fotboll.



inför bullerby :)


 

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 13:23

     


Blir dom bra?


 

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 12:51

Hej nu ska jag fixa namnloggor som passar in till alla designer xD så vi slipper göra nya hela tiden ;)


Aja sitter och driker fanta nu


ska fixa namn loggorna nu så hejdå


/emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 10:22

Hej !

Nu har jag precis ätit o sitter just nu o packar.

Vi ska ju till öland i dag så det kanske inte blir några mera inlägg idag eller kanske ett ikväll vi får se .

Jag hoppas verkligen att det är fint väder där så jag kan vara ute o ta massa bilder .

jo förresten vi har ju nya design nu vad tycker ni om den?

Men nu måste jag packa färdigt men vi ses !

 today blir det en bild på våran fina design




  



 

Av Hedda Emelie Lisa - 26 juli 2011 10:08

Hej! Nu har jag satt in designen !:D

Ikväll gr jag nya namnloggor :)


/EMelie

Av Hedda Emelie Lisa - 25 juli 2011 23:50

Hej

Just nu sitter jag o kollar på tv men det är inget bra så här sent på kvällarna ...

Idag har jag ju varit på tingsryds marknad men jag köpte inget fanns typ ingeting Imon ska jag ju till öland men jag kommer att blogga precis lika mkt ändå ...

Men ska försöka lägga ut alla bilderna i mon som jag tog på Öland ..

Men jag måste gå nu ska sova snart..

GOD NATT ALLIHOPA !




Bild på min häst !    



  Men vi ses !


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards