teamhel

Alla inlägg under juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 25 juli 2011 20:30

Gör designen nu xD Om jag hinner innan vi ska se på film aja börjar nu!


/Emelie

;D

Av Hedda Emelie Lisa - 25 juli 2011 20:21

 



Nu eller imon ska jag fixa den GRÖNA desigen :D


Får se om jag hinner nu ... eller nej jag tar det imon xD



 

Av Hedda Emelie Lisa - 25 juli 2011 11:54

Hej! Nu har jag precis kommit hem från poolen :D

pappa och Felicia är kvar :)

Aja ska nog till havet senare vill ni ha bilder då?

Ni glömmer väl inte tävlingen ?:o


Tror det är dags att byta design snart ? Eller vad tycker ni?



 

Av Hedda Emelie Lisa - 24 juli 2011 20:45

Hej !

Nu fick jag reda på att jag inte kommer kunna blogga på en hel vecka vet ni varför ?

Det ska ni få veta nu ..

Det är så här att vi ska åka till öland igen o då ska vi vara i väg i 10 dagar ;O

Men som tur väl ha jag MOBILEN så då kan jag blogga via den :D

Undrar vem som uppfann mobilen den personen är så jäkla bra men på tal om det nu måste jag gå !!




Fick bli en bild på mina snygga naglar ;)  

Vi ses !  

 

Av Hedda Emelie Lisa - 24 juli 2011 20:18

bli så jävla trött på sånna som skriver oehört elaka saker till emelie


.. dina hästar plågas du e förstor för hästen den lilla hästen


om du e en av dom som håller med mig om att det inteär sant ..


kan u kommentera -.-



---------------------------------------------------------------------



jaja.. ska snart äta sov en timme eller  2 innan . idag mådde nt så bra


och då ringer Natalia jag bara va ? helt nyvaken å då säger hon att felicia ville ha ponny ridningen med mig denna veckan men jag kan bara till onsdag så det bli bara ngn dag denna veckan aif . tis . ons tro jag det bli



 


dock se jag inget som är förlångt å inget fel -.-





 

Av Hedda Emelie Lisa - 24 juli 2011 18:57

Nu kör jag igång ennu en ''mini-tävling''


Det är super enkelt !:D


Pris: En redigerad bild och länk i alla mina inlägg i en dag



För att ha en lättare skanns att vinna gilla oss på facebook :D


Hoppas ni vill vara med nu:)


Bara kommentera att ni e med





 

Av Hedda Emelie Lisa - 24 juli 2011 17:53

Hej allihopa !

Nu är jag entligen hemma från öland jag har tagit massa bilder som jag lägger ut i mon .

Orsaken till att jag aldrig bloggade i helgen var att jag inte fick igång internet :(

Men nu är jag ju hemma så nu kommer jag att blogga mkt .

Imon är det ju tingsryds marknad som jag då ska gå på hoppas ni med ska det.

Just nu håller jag på att överföra mina bilder från mobilen till datorn men det går inte så bra så jag lägger ut dem i mon .


Men vi ses!

Idag blir det en bild på min häst !     









    

Av Hedda Emelie Lisa - 24 juli 2011 16:58

Hej nu är vi framme på Öland :D

Redigerade nyss en bild till Hedda :


 

 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards