teamhel

Alla inlägg under juli 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 22 juli 2011 18:05

Vinnaren i min tävling om en redigerad bild är....




































http://horzeteam.blogg.se/


Grattis Berta som van :D vill du ha en header eller en bild ? Hör av din i pm på bdb :D



 

Av Hedda Emelie Lisa - 22 juli 2011 17:53

Hejsan dagen va så här typ:




Först så cyklade jag till stallet och så tog jag och Felicia.Ö in hästarna borstade dom och så åkte vi till börjes och så påväg dit så slet sig hästarna ;Det gick bra ialla fal :DJaja sen åt vi sen gick vi med hästarna och lite sånt sen åkte vi hem.Sen i stallet så hade en kyckling kommit bort från sin familj så ci försökte hjälpa den men det gick inte så nu blir den katt mat :(




 

Statistiken blir bara bättre och bättre :D



 


Av Hedda Emelie Lisa - 22 juli 2011 08:54

     


Men nu ska jag göra mig i gjordning till jobbet!



 

Av Hedda Emelie Lisa - 22 juli 2011 08:06

http://moaawsome.blogg.se/



Design: sådär men snygg.. JAG tycker att den rutan det står om dig och så den ska vara i samma färg som bakgrunden :D

Inläggen: Tycker dom är jätte bra bilder jätte ofta det gillar jag ;)

Eget: Som sagt bloggen hade varit lite snyggare med samma gul som bakgrunden på ''om mig rutan'' men den va snygg såhär också :D


http://festisarnaa.blogg.se/




Design: Riktigt snyggt här kan man snacka snygg design ! älskar headern!

Inläggen: Tycker det ser bra ut men meeeer bilder ! haha älskar bilder!

Eget: Lägg bara till lite mer bilder så blir er blogg värd en miljon besökare !


http://ssmiile.blogspot.com/




Design: Nja... jag tycker det är ''jobbit'' att kolla på

Inläggen: Br gillar att du lägger in bilder bara att vänd dom innan du lägger ut dom på bloggen ;)




 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 20:57


Bilder på Luciana från vintras



  

Bider på Damona från vintras


     

(Mamma som rider Damona)


Nu Lite nya bilder på Luciana

      





Och så lite nya bilder på Damona


        




 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 20:45

http://jagochminhund.devote.se/


Design: Snygg! Gillar bakgrunden!

Inläggen: Jag tycker det ser ut som om du är seriäs och så :D

Eget: Snygg blogg! som sagt älskar bakgrunden!



http://horzeteam.blogg.se/



Design: Jätte snygg !

Inläggen: Tycker ni är jätte seriösa och så bilder ofta och så många som gillar er blogg!




 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 18:44

Hej nu kör jag igång en ''Hiss och Diss'' fast i bloggar !:D


Skriv bara eran blogg så kollar jag dom! Sen lägger jag ut i kväll vilka som fick hiss och vilka som fick diss ;)



 

Av Hedda Emelie Lisa - 21 juli 2011 17:37

 

 



Lisa och Hedda domma kan vi ha efter inläggen ?:)




 


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards