teamhel

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 2 augusti 2011 17:42


Badat i havet i dag :(


jag hatar de , massa sjögräs som anfaller mig fy..



å så va jag svin hungrig ..



nt den bästa dagen men jag överlever ..


..


 


   

 


 

Av Hedda Emelie Lisa - 2 augusti 2011 17:29

Först vaknade jag vid kvart i åtta och då duchade jag och sen gjorde jag mig klar för jobbet. Halv tio gick jag upp till stallet och så gick jag och Felicia Ö och hämtade hästarna ( Medulla och Luciana blev det ) Ah sen så åkte vi till ponnyridningen och så ah va vi där inte så många som red va det inte ;) Men sen när vi va hemma från ponnyridningen så hade Felicia Ö lektion för mig:) Kommer bilder i slutet av inlägget :D

Aja gick sådär i början men sen så längde jag stigbyglarna då jag skulle jobba ner henne mer på tyglen hon gick super fint sen en stäcka galopp i sluten sen av skrittning :) Och ja nu sitter jag här:D



                          Älskar den sista bilden!





Ha det bra nu!


 

Av Hedda Emelie Lisa - 2 augusti 2011 08:51

Hej ! Nu sitter jag o tittar på tv ganska tidigt ja vet...Idag ska vi till stranden o sola o bada JippiHar inte så mycke mer att skriva Vi ses //Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 2 augusti 2011 00:06

    


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards