teamhel

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 4 augusti 2011 19:33

Hej ! Imon kommer jag hem Jippi :)Så just nu packar jag snart e jag färdig så kan jag titta på tv Jag kommer också att lägga in en massa bilder fast det får bli på lördag Men måste gå nu ha det gött / Lisa:)

Av Hedda Emelie Lisa - 4 augusti 2011 18:34

Jag gick upp till stallet och så va inte Felicia där ;o

Aja sen kom kusken och så ringde vi Felicia och så sa hon att hon va där nu hon had einte årkat gå upp ;) Aja sen va vi där nere tills vi skulle hem ;) Då slet sej Medulla på vägen haha för en HUND !? haha..

Aja sen slet Luciana sej eller ja slet och slet sej jag tappade henne för Brunte ( hästen som drar vagnen) Ryckte xD så då stog hon dä och åt gräs xDDDD haha jaja och sen va jag ute lite och så men nu ha jag inge mer om dagen ;)


Ha det bra!


  Idag får det bli en bild på min hund och mig



 

Av Hedda Emelie Lisa - 4 augusti 2011 11:12

God morgon ! Nu ska jag snart till stranden så jag håller på att göra mig i ordning.Detta blir inte så långt inlägg för jag måste gå nu vi ses ha det gött ! :) //Lisa :)

Av Hedda Emelie Lisa - 4 augusti 2011 08:33

Ja morgon -.- tiidig morgon! emmh aja precis duschat ;)

Snart blir det att äta frukost sen till jobbet :)

Sen ikväll blir det nog att rida ut en runda vet inte :)

Aja vi syns ha det bra nu!




Får bli en bild från igår :) 



 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards