teamhel

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 22:43

Hej!

Nu sitter jag o titta på nån film som jag inte vet var den heter men den e ganska bra i alla fall !

Idag  har det varit första fotbollsträningen på länge ganska kul faktiskt ! :D

Imon ska jag väl inte gör så mkt jo emme ska ta lkite kort på mig o gavan om hon kan !

Men måste gå nu ska titta färdigt på filmen !

Idag blir det en redigerad bild på min häst !   Men vi ses har det gött ! :D


 

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 17:38

Förlåt för dålig uppgatering :/

Har jobbat och så men jaja går ju inte ladda upp bilder :/ ska prova efter inlägget om det går får ni bildbomb från igår :)

Okej det går ladda upp bilder men det tar td och ska gå nu så ni får dom sen :)  

Första bilden iallafal :)



/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 15:36

 Hej allihopa !

Just nu sitter jag o gör ingeting

Snart börjar första fotbollsträningen på länge det ska bli ganska kul !

Men mina kusiner är här nu så måste dra vi ses idag blir det en redigerad bild av mig!


detta var anrda bilden jag gjore ! :D

 



 

Av Hedda Emelie Lisa - 8 augusti 2011 14:45

sorry för dålig uppdatering . 


ni börja ju komma igen med statistiken ?


aja i förgår va  det jobba med emelie å sen rida efter 


gick jette bra .. men  kunde inte lägga upp bilderna på bloggen ..  annars


hade ni ju fått se dom givetvis .. sen igår va jag på dartmoor utställning 


min syssling tävlade .  sen när jag kom hem red jag å emme  ,   sen mådde vi jette illa då jag trode jag skulle spy .. ah de gå nt förklara va det luktade ..


men vi vande oss sedan . men jag mådde endå illa men de gick bort när vi började rida (:


ni ska jag äta upp mina kära   



 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards