teamhel

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 22:50

Nu kommer jag att berätta om dagen bara för att emme inte årkade

ah först kom då emme vi gick ner till stallet o tog ut min häst gavan

sen gick vi ner till en äng där började vi att skritta lite o så o sen ville emme prova hoppa han .

så vi satt upp ett hinder först vägrade han men sen till slut hoppade han då red jag med han o hoppade han o så det kommer bilder i mon

sen skulle vi rida amandas häst o emme hoppade henne o så sen skulle emme åka hem :(

det var typ det

har det bra vi ses !



 

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 21:29

Det blev att åka till Lisa där fotade vi och så men Lisa får skriva om de palla inte...


LISA SKRIV OM DEN ROLIGA DAGEN OCH OM STACKAS AMANDA!


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 15:49

 Hej allihopa !

Just nu hoppas jag på att emme kan komma till mig o ta lite kort på mig o min häst :D

Idag har jag inte gjort så mkt mest suttit inne men jag var faktiskt ute  en stund innan o spelade lite fotboll !

Men har inte så mkt mera att skriva skriver kanske skriver ett inlägg i kväll tror jag ,  o sen kanske det blir lite bilder då om emme kunde komma hit vi får hoppas !

Vi ses !



 

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 15:47

Först vaknade jag sen gjorde jah mig klar och så till jobbet sen så cyklade jag till jobbet.

När jag kommit ner till stallet så gick jag och Felicia och hämtade Brunte :D

Sen hämtade vi Luciana och Damona sen åkte vi ner till Börjes. Iallafall.. sen fick vi sluta en timme tidigare !:D så jävla härligt! Sen när vi skulle åka häststjus hem så åkte vi ju ner till mådslycke som vanligt då skulle ingen av eller på så du åkte vi upp till Börjes och lämnade alla. Sen när vi hade åkt kanske i 5-10 min så typ säger Felicia: HAHAHA kolla vad som ligger här! ( tar upp en kamera )

Sofie ( kusken ) och jag bara ööhh HAHAHHAHAH

Felicia bara öö vi mpste tillbaka dom sa ju att dom skulle äta vid korvboden !:D

Så åkte vi till baka och så fick jag fråga jag bara : Öhh.. ursäkta men är detta rean kamera?

Dom bara aa! tack så himla mycket :D

Sen åkte vi hem och så :)


Kan dagen bli bättre ?:D





Men kanske ska åka och fota Lisa och Gavan idag :)




 

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 14:04

ja det bli att åka till hanna en som går i min klass å sova hos  hon


:)


presis ätit mat å lite så ja det kommer nog ett inlägg ikv 


men måste visa en gullig bild på medulla som emme


hade skikat på hampus ( bror) skol data XD


 

du betyder otroligt mycket .. 



   

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 09:31

Hej förlåt för dålig uppdatering !

Men Idag när jag skulle gå in på datan tryckte jag in på photoshop för att göra bild men då gick det inte det står typ det gick inte starta programmet för att nåt saknas

Så nu kan jag inte göra bilder , dumma photoshop ! :(

Jag får väl fråga om nån kan hjälpa mig eller nåt för jag måste har det nu när jag väl fått det.

men i alla fall just nu sitter jag o är ledsen bara för att phohtoshop inte funkar :(

Igår han jag inte skriva nåt för att jag var på sommarproffs hela dan...

Men ska dra nu ses !!!!!



 

Av Hedda Emelie Lisa - 12 augusti 2011 09:11

Jobbet snart ;/

men imon är det sista dagen !

haha jaja ska cykla nu typ... åååååhh haha hmm oh guuud e trött xD


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards