teamhel

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 21:17

  Hej allihopa !

sorry för dålig uppdatering har liksom inte hunnit !

idag har jag ridit med emme .

 för en stund sen kommit hem från fotbollsträning !

Just nu sitter jag o läser lite

jag kommer att lägga upp lite bilder på mig o min häst nu vi ses ha det gött !


        ni får lite mer bilder i mon  !



 


Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 17:38

Hej va nyss ute och red med Lisa nu kommer biderna :D



(Lisa skickar du filmerna? så kan jag ladda upp dom om du inte vet hur man gör :) )


                                                                                            Det får räcka blev inte alla på mig och Luciana men ahja ::)


 

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 12:48

        Tycks?



 

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 12:25

                                                                                    /Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 15 augusti 2011 11:41

heey..  han inte skriva i går . spelade fotboll på morgonen .  

 vi vann med 6-1 :D  ja sen  när vi spelade hör jag min mobil ringer !?


jag kunde ju nt ta upp mobilen så de ringde hela matchen . 


de va emme som ringde :D  hon frågade om vi kunde rida ... för visste jag inte om jag kun


efterssom jag kanske skulle på häst tävling å stå där inne med en jag känner


men jag red ist :D det va såååå


å nära jag trillade av på medulla för första gången ..



men jag höll mig  kvar .. jag är nt den bästa som kan rida barbacka xD

          

        


:D  bilder kommer sen         


     


\  

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards