teamhel

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 22:43

tjenare (:


kom  hem från när bror spelade ngt :)


ja i dag ha  jag varit med emelie..  jag hadde  foppa med strumpor i


när vi skulle hämta hästarna .. vilket inte va de smartaste jag gjort


 heh så när jag kommer från hagen så va dom bruna :(


ja ja red medulla i vanliga kläder ..:)  ni se några på headern :)


men ja de gick inte bra .. hon vände åt sidan innan hindret  å om vi hoppade hoppade hon mycke högre en va de va å ibland vägrade hon gå framåt enns.


de kändes nt de bästa när man  red i foppa skor hehe ..


jag vet inte om emelie lägger in bilderna på  bloggen .. (:


nu ska jag snart krypa ner å dejta min säng för ja e jävligt trött


kanske sätter på ngn film de är vell endå SOMMAR-LOV


de måste man njuta av i 4 dar nu fasst snart 3 :(        

bild från förra gången vi red ..


 


     

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 19:26

Nu håller jag på med den nya designen hoppas den blir bra :)


 


Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 14:24

Bildbomb från igår när jag och Hedda va hos hästarna :D



               


 


Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 10:31

Bloggen är idag en månad!

Vi här på TEAMHEL kan inte fatta att det redan har gått en hel månad!

Jaja det ska vi fira med många inlägg, ny design! Och vem vet det kanske till och med dyker upp något nytt?:D


Men nu firar vi med att ladda upp ALLA bilder vi har laddat upp i bloggen!

I både Juli och Augusti månad!



                                                                        Alla i JULI månad



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Av Hedda Emelie Lisa - 18 augusti 2011 09:47

 Hej förlåt för dålig uppdatering jag hann verkligen inte i går var i väg hela dagen ..

Idag ska jag hinna ett till ikväll

Just nu sitter jag vid datorn

Men vi ses


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards