teamhel

Alla inlägg under september 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 10 september 2011 16:09

Ja nu har vi här på teamhel inget mer att skriva om som ni kanske har märkt ...


Så vi har kommit fram till att låta bloggen ''vila'' alltså ja vi tar en bloggpaus.

Bra/dåliga nyheter vi gör det .



Ja så ni slipper att kolla våran blogg...



Ja... Sen kanske vi kommer till baka till teamhel och ja statar om på nytt typ..

Har mycke att skriva om och så som i början då statistiken va ca 70-90 besökare och ja nu 5-20 ... ingen mening längre.. så ja bay bay



         

Av Hedda Emelie Lisa - 10 september 2011 15:56

Bildbomb från igår när jag och Lisa va hos hjästarna :D


                                                                       

Hare gött


   

Av Hedda Emelie Lisa - 10 september 2011 14:13

 Hejsan allihopa :)

Jag har bestämt för att jag inte ska blogga på ett tag för jag har inget och skriva om och hinner liksom inte ..

Så detta blir det sista inlägget på ett tag ..




Men vi ses kanske //Lisaaaaaaaa :)

HA

Av Hedda Emelie Lisa - 8 september 2011 18:37

OMG !  jag hittade en gammal bild från den 3 oktober 2010 första gången jag satt på hennes rygg..


   

nawii.. älskling..





 






Av Hedda Emelie Lisa - 8 september 2011 17:49

hej   , å sorry för ingen uppdatering på ett tag . :\


sitter hos emelie nue. å ska snart äta maat    . hihi



nu ska jag bära mat så  .. hejdå




\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 7 september 2011 15:48

Förlåt så mycke! har inte alls haft tid med att blogga lustigt nog o.O

Aja red i Tisdags gick asa bra! Hade baby Millen x'D <3

Ah sen fick jag reda på en sak av Sara Fridhagen...


Ja Så här sa hon typ:


Hon: Emelie kom lite ska prata med dig lite.

Jag:( hmm.. okej har jag gjort något dumt?)

Hon: Jag vill att du ska byta grupp..

Jag: Okej,,, Varför ?

Hon: Jo, jag har ju tagit in massa andra i denna gruppen och så , så nu kommer detta inte blir någon specielt bra grupp och du kommer inte lära dig något för det vi jobbar med kan du redan..

Jag: Okej men i vilken grupp ska jag gå i då da?

Hon: Ja jag tänkte ... Fredag? Du känner väl några där va?

Jag: Ja, alla typ :)

Hon: Ok. då säger vi så :D


AS BRA NYHETER SKA GÅ MED HEDDA OCH MATILDA NU !?

Igen.



                                                                                                                                                         

Åh, Luciana jag saknar dig som fan



Är hon inte världens sötaste ponny?





Haha bästa!



 

Av Hedda Emelie Lisa - 5 september 2011 20:33

Den första som..



l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

v














Kommenterar får en gratis design förlåt.. men om du har på blogg.se så kan jag inte göra designer.. men en header får du bara isåfall ;)


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 5 september 2011 20:23

Hej idag va ja med Clara och ja vi va ute i regnet och hoppde med Dixie x'D sen när vi skulle gå in så gick mina glasögon sönder o.O ena bågen gick av haha x''D

Aja ha det asa balla bra nu!

  Jag saknar dig min baby <3


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards