teamhel

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 22:11

   ssjuk igen som jag typ alltid är ..


klarade mig 2 veckor i skolan utan men de va tvunget att komma när man spela i mon me ..:(


ligger i Hampus säng å kollar på ARN  ?    ah   sen ha jag en dålig  nyhet med..


jag ska så här här pricktästa mig för päls djur för jag brukar så här nysa t å så här när jag e i närheten å oftast bli sjuk :\

å alla i min familj ha de så skulle nt förvåna mig om jag åxå .

vilket isf betyde att sluta med hästarna ..:(       men vi få hoppas på  de bästa :(



 

Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 21:48

Hej !

Sitter och kollar på barbies dagbok :D

men ialla fall så vill jag göra något som vi inte gjort på bloggen vad tycker ni? Kom igen kommentera !? Jag behöver hjälp!!!!!


 

Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 15:41



sjukt va de  känndes längesedan nu =O


 

Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 10:33

Igår så va typ dagen så här :


Skolan va okej . gjorde inte så mycke x'D

Men sen åkte jag och Hedda hm till henne och hon bytte om och så sen åkte vi till mig och jag bytte om ( till ridkläder då ) Ja sen åkte vi till ridskolan och Hedda red sin 4-5 grupp och så ja jag satt mäst och hade tråkit x''D men gick rätt fort :) Sen så gick Hedda jag och Matilda ner till mådslycke och köpte godis :D Vi kom precis vid halv :o haha Aja sen när vi skulle sadla och så så satt bara Heda där och typ ville inte ha Millen sa hon och så sa hon typ: Nej jag rider inte idag för jag ska inte ha Millen..

Ja och s satt hon tills kvart i -.- haha aja sen sadlade hon och jag sadlade Sunny som jag skulle ha då :) Första gången jag red honnom och det blev på en hopp lektion hah a aja det gick väl sådär . Han stakc åt sidan och lite så men ja för att vara första gången jag red honnom tycker jag det gick rätt bra :) fast kände mig som en nybörjare.. Ja sne släppte vi ut dom i hagen och ja sen åkte vi väl hem?



/Emelie


Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 09:49

Hejj!    jag är as trött  ,   förkyld ont i halsen.


igår va de LÅÅÅÅNG  freda :)   skolan va vel helt ok


  sen hängde emme med mig hem.


  sen red vi på ridskolan   för red jag u min ''Vanliga grupp''


dä vi hade en slags markabete's övning


ja red den nya ponnyn Duga igen hon hade börjat bocka å så innan


men jag ville ha henne endå !


när jag hoppade upp så va hon hettsig ,


men hon gick jette fint !


ja å så busade hon till det några gånger :)



 sen när de va slut.  så gick jag matilda å emelie


å köpte godis å så , tills hoppningen . Tjocka.'


å  jag hade sjukt ont i magen innan så först  ville jag nt rida så jag satt där när alla va klara sen tog jag mig samman å red helt änkelt .


å tur va de !    


för de gick ganska bra :)vi gjorde ssamma övning fast med hinder nt bommar


höjd kanske - 60-70


 nu orkar jag nt skriva mer puss-hej


 




Av Hedda Emelie Lisa - 3 september 2011 08:55

Jo så här ligger det till vi har fått en design av Tobbe ( http://aspmedia.tk/ )

Och ja den blir så snygg! Tycker inte ni? bara att headern ska han göra om när han ha tid:) Så att man ser bilderna lite mer :D


 

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards