teamhel

Alla inlägg under maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 31 maj 2012 14:01

Ville bara säga att nu jäklar ska vi slå rekord !!

om ni tkr bloggen inte e så bra , bara kom med förslag som kan göra den bättre så fixar vi det :)

Vi ska bli bäst o vi ska sluta på topp ..

Kom igen nu allihopa detta fixar ni lätt :D 


Av Hedda Emelie Lisa - 31 maj 2012 13:53

hej hej !!

Nu sitter jag o taggar match mot hovmantorp som börjar kl typ 6 elller nåt tror jag !!

ville bara säga att ni e grymma fast vi inte uppdaterat så bra nu på sistone så här ni ändå kvar !!! (Y)

om jag ska berätta lite om dagen så har den varit helt okej , slutade redan vid 10 över 12 :)

Tänkte tävla gavan nu på onsdag men jag anmälde för sent så det var för många i alla lopp så :(

men jag tränar på o vänta på nästa tävling som e den typ 1 juli men det visade sig att jag e utomlands då..

så tävlingarna bir inte förrän i augusti typ :(

ni får komma med lite förslag om vad vi ska skriva om för jag har typ inga ideer ...

men vi hörs kram


// Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 29 maj 2012 16:20

Ska ha ny ponny efter sommaren!:''')
new forest 1,36
kan fan inte fatta de!
Damona är såld & new forest är hyrd!
bara stallplats kvar!
efter sommaren då jävlar!:D
 
 
FATTAR NI HUR GLAD JAG ÄÄRR!!???:DDDDDD
/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 28 maj 2012 20:11

hej hej !

det var ett tag sen jag uppdaterade nu men here i am :)

Dagen har varit bra först skolan sen kompisar :)

Imon blir det skolan o efter det fotbollsträning :)

På onsdag blir det ut o köra gavan o likadant på torsdag !!

Jag kör hann varannan vecka 4 ggr o den andra veckan 2 .

När jag e hos pappa kör jag hann 4 ggr annars kör jag hann när jag e hos hann varannan onsdag på onsdagskvällen, sen stiger jag upp kl 5 på morgonen o kör hann innan skolan..

sjukt trött e man , men om man vill lyckas med tävlingssäsongen detta året e det bara att kämpa på :)

men nu drar jag hörs i mon 

det där jag skrev kanske va lite svårt att förstå men kommentera ifall det e nåt ;)


Lisa<3 

Av Hedda Emelie Lisa - 27 maj 2012 10:07

ja ska snart t växjö å handla skolavslutnings  klänning (: 


 sen ska jag hem  ,   byta t stallkläder .


 sen sk jag shaaampoonera in hon  för hon ha intorkat grus å blod vid ögaat som är intorkat  , 


gräs fläckar osv ..  så nu ska hon bli ren  ,å fin , sen ha vi bara magen kvar 



 aja  måste dra ,  , hoppas ni tker om kojsan , :))



ja ni ser ju lite xd  

Av Hedda Emelie Lisa - 27 maj 2012 09:25

bloggen är ny nu !



ny header

ny färg

nya hästar

ny omröstning

 

 

ha det braa!

Av Hedda Emelie Lisa - 27 maj 2012 08:39

Hej! förlåt för ja nt bloggat!

men ah nu är ja på banan igen!!:D

ska fixa ny header idag tänkte jag efter som Kojsan kommit!

gör väl någon nu med dom bilderna jag har än så länge sen får ja väl göra en ny ikväll om hedda vill ha andra bilder (:


vi hörs!/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 26 maj 2012 22:58

    

påveg hem , kolla magen xdddddddddd


 



   i transporten påväg till sitt nya hem :')



 


Hemma :)))))   sötis :')



\heddaaa


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards