teamhel

Alla inlägg under maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 21 maj 2012 23:04

Aa , de va nT menat t er alla som gillar oss ! , jah blir ba arg Älskar er alla som tke om oss ! Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 21 maj 2012 22:53

Aja hej iaf , trött efter att varit arg helackvällen ..Ngra dvs som sä att emme drar Lussan i munnen , orka nt diskutera saken längre Onödigt att slösa tid på de right ? Bara de att våran statistik år topp .. Men de känns som vi ksk ha 2 som gillar Oss resten haters , å nej kommer nt mer johannah å bettan För emme plågar ju Lussan enligt er , hoppas ni må bra nu när ni sårar andra:/Aja min data e sönder , så detta e från mobilen i mon år de fotboll , Juste !!! På lördag kommer kojsan :Ddddddd//hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 21 maj 2012 18:03

Hej hej allihopa !!

Nu sitter jag på altanen o ta det lungt ..

Dagen har varit helt okej l, lite seg men ah..

Nu ikväll var jag i mårslycke o käkade glass Mumsigt :)

Imon blir det skolan efter det blir det kanske kompisar I dont know ..

Men här kommer dagens låt ..

bara för att detta är en hästblogg så kommer det en hästlåt :)

http://www.youtube.com/watch?v=FSbiZz1dH7c 

tryck in här så kommer du till min kära lilla ponny låten ..

så grym e den ( eller nt )

men vi hörs i mon Kram

// Lisa<3 

:)

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 22:32

Hej , jag skriver från mobilen nu , svååååårt xdAja tagit ut alla saker ur rummet. , tapisera dä imon Så sover i min säng i tv rummet thihi lite lyxx c:Ne idag ha vi besökare rekord sen vi börja blogga igen :)/hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 19:36

Hej! här får ni en film när jag ramlar Luciana (:






KLAGA NT PÅ ATT JAG ÄR FÖRSTOR DE ÄR JAG NT!

KLAGA NT PÅ ATT DE ÄR FAJK FÖR DE ÄR DE NT JAG HAR INTE EN CHANS NÄR HON DRAR NER HUVUDET!


/Emelie & Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 14:49

 hej , ska cyckla  :(    till stallet  med emme jag ska fota hon å lussan eftersom emme va så gulli å fotade mej hela dagen så ^^ <3


 men  jah ska låna hennes pappas objektiv som e långt :)  hihi 



\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 14:37

Hej hej alla underbara läsare ! Förlåt för att jag inte uppdaterat idag , för jag e sjuk..Ha feber o e as förkyld , så kanske inte kan gå till skolan imon .Jag missar matchen som vi har i dag också :(Jag tänkte lägga in bilder som jag tog i går men datan funkar typ inte ,det står att det inte gå att ansluta till internet .Så dem bilderna får ni ikväll om datan funkar :) Men ah jag uppdaterar mer sen //Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 13:23

ÄR NI BRA ELLER ?


VI ÄLSKAR ER !



 







\Teamhel !   

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards