teamhel

Alla inlägg under maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 12:16

Hej  ! jag har dushat å så nu efter att ha tävlat Duga !


 60 cl ..  de gick bra han typ nt tänka   så va avi färdiga xd ?


  lite tvek på vissa hinder men ..  felfri  aif



70 cl gick bättre tycker jag . för   då va hon nt så tittig .


 men felfri i båda ! :D


 emme va med å fotade med min kamera , å hon filmade 60  typ 3 hinder sen slutade den filma ? :s


så  finns liten film å massa bilder här har ni en !


för kan nt ladda upp utan att beskera , stört -.-


 




nu är de jette dålig kvalitee för jag skikat t emme på bdb sen ha hon sparat å skikat t mej xd



Kamera : canon eos 1100D


foto Emelie



 


Kamera : Canon eos 1100D


Foto:emelie





\\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 19 maj 2012 21:16

hej , jag sitter med nellie å dampar :D vi ha cycklat t byn å köpt gotte !


mumms , nu  skrattar nellie  för jag råkade äta en godis med papper på -.-


ahja  vi taggar för tävlingen imon  ! :D   hon ska hoppa kwesi 50-60  


jag duga 60-70 :)


 kraamis 


\Hedda


 


bild jag tagit med systemis :)



Av Hedda Emelie Lisa - 19 maj 2012 19:56

Hej!


vi börjar med en film den handlar om en flicka som heter Johannah och hon har en egen häst som heter Bertan,

HAHA njut ! del 1 nu då (:

Kommer mer nästa gång ska nog Johannah testa att hoppa....





/teamhel
  

Av Hedda Emelie Lisa - 19 maj 2012 13:26

om en halv timme går vi upp och filmar hur vi fixar hästarna ;) kanske hur man gör en vacker fläta eller liknande :D

Av Hedda Emelie Lisa - 19 maj 2012 12:08

Hej hej !

Nu har jag precis kommit hem från ridningen o jag red Duga , det gick väl ganska bra..

Sen i dag kasnke jag ska iväg o kolla på rally jag få se ..

Imon blir det att spela match mot åseda o man får väl hoppas på att vi vinner ..

men nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag ..

men jag uppdaterar mer under dagen:)

// Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 18 maj 2012 21:36

 


emme goes glad :')




 


medullas man ? ahhhaa..



\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 18 maj 2012 18:28

Hej!


red ju på ridskolan 4-5  red Sunny... hehe gick väll sådär vi skulle hoppa ett kryss på bara sådär 40/50 cm och sen trava över ett par bommat men ja gick sådär :)


jaja vi hörs, (:


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 18 maj 2012 18:25

Hej Hej bloggen

!  jag ha varit i stallet hela dagen !  man blir ganska trött ,   jag cyckla t   ja emmes stall vid 12 (?)


 så jävla härligt va de att rida den långa rundan ! kännslan att sitta på ponnyn  som  svettas och  orkar inte mer  forsätter  för att  nt svika ,  älskar dej medulla   


i slutet kom jag på att vi kunde filma   ,    så  dom hade skritttaatt ett tag ;)


så om ni få se filme smackar jag mke för för skrittt länge  för medulla skulle vakna till lite ;)  de låter as fult men men ..  sk be emme ta bort ljudet dom sekunderna (a)  hihi  ne men sen åkte  vi t ridskolan och red  , emme tjura ihop som vanligt när hon få en häst hon nt vill ha (aa



sen  gå de alltid jette bra , typiskt emme sak ..  


hha aa   sry emmme  va bara tvungen


ahja jag hade kwesi ,  typ en ponny som   är enkel gör  bar som man sä .


 vi hade markarbete \ dressyr  :)  vi skulle landa efter ett kryss i rätt gallop   å mer aja



\Hedda


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards