teamhel

Alla inlägg under maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 19:32

Tycker ni de sk hända något på bloggen ?


typ som att göra video blogg i stallet ?


 visa hur vi gör igordning hästarna ?


någon tävling ?


m.m ?


 


\ TeamHel


väldigt gammal bild xd

Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 18:56

Hej hej !

nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen det gick väl ganska bra , sjukt jobbigt för vi sprang typ hela tiden men ah ..

imon blir det stan för att se om jag hitta nån skolavslutningsklännig (helst vit )

efter det ska jag rida ..

igår var ju emme hos mig vi red typ hela dan o här kommer lite bilder från det :)

                 


ni får mkt mer bilder imon för det ta så lång tid att ladda upp dem o jag måste äta nu så hej då
// Lisa<3  

Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 18:49

igår till idag sov Lisa & jag över då,
vi red när vi kom dit igår på gavan sen åt vi och så tog vi ut båda hästarna och red ut en runda tsm (:

sen spelade vi fotboll jag och lisa mot amadeus och amanda,
och så kom amandas kompis så ja gick lisa och jag in och kolla film och så idag körde vi ut en runda på gavan sen red jag i hagen på nemila gick bra :)
och så spelade vi fotboll osen kom malle och hämta oss och så åkte vi hem och ja sen har jag nt gjort något speciellt (:

ni fåår kanske några filmer och bilder från igår och idag imon eller nåt hörs!:)

/Emelie



Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 18:35

hejsan !  nu har jag nyss tränat fotboll , så nu är man jette trött  å speat å tränt bså mke :))


vi sprang  mke  , nog om de så är detta en  häst blogg o nt fotboll så ;))


 ikv händer de nt så mke  jag ska ha datan så mer inlägg då :)


\hedda  

jag och bebis förra våren !<3

Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 13:01

hejhej! jag vaknade typ kl 8 :(   kunde inte sommna om sen :(((((


aja aif så blir det att träna fotboll idag seeeeegtttttttt....  efterssom jag spelat 2 matcher i rad å sen ska man orka träna ..


sen på freda blir de ridning  aif och på söndag ska jag tävla  60 cl - 70 cl med en ridskoleponny  som heter duga :D



jag hoppar hon ganska  mke   :)  ha tävlat hon 60 cl två grr innan , nu sk vi se hu de gå med 70  ..   hoppas på de bästa :)


 


jag och duga senaste tävlingen  suddig för tagit från film :)



\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 17 maj 2012 08:43

Hej hej allihopa !! Förlåt för dålig uppdatering ska bättra mig :) Igår red jag o emme ju , först red vi gavan i hagen o fotade men efter det red vi ut med nemila o gavan en ganska lång runda ..Ni får bilderna senare idag .. Nu sen när emme har vaknat ska vi ner o äta frukost o ut o rida igen eller hon ska rida o jag ska köra .. Men vi hörs sen // Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 16 maj 2012 22:54

jag  skulle  nyss ladda upp massa bilder , men de går inte ladda upp för dom  e förstora  :(


blir så arg ..  vill ju ha bilderna som dom är på systemkameran , kan ju ladda upp övr förutom bloggar ,


kan man ändra storlek på en systemkamera  fast dom bli stora  på datan ? :))


 

(vet att jag se ut som en mupp på bilden)

lite bilder från tävlingen aif :)


 


 


\hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 16 maj 2012 21:09

hejsan har spelat både idag och igår  förlorade båda ,


här händer de inget märker jag , statistin bläää. idag


igår  va  ganska  bra :)  men jag förstår :)


längtar ihjäl till kojjsan ,  ge bloggen en chans snart bli de bättre :)


 \Hedda


ett ny video på mig och medulla , med nya bilder :)


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards