teamhel

Alla inlägg under maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 15 maj 2012 20:34

... på typ fotbolls match

hedda med men hon har gjort ett inlägg ju (:

 

därför hon nt bloggat snackade med hennes mamma idag va med amanda på min syrras och deras syrras ''uppvisning'' det sög skiten ur mej :c



de va väll de jag skulle sä men ja jag känner mej lite ensam :c

RÖSTA I OMRÖSTNINGEN I MENYN!!!!!!!

ni bestämmer vilken färg jue!  



  <------- jag

 <------ hedda

 <------lisa


aw gullit jag va nu :')

okej nu slipper ni mej och min torra humor ett litet tag OKOK?:D


/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 15 maj 2012 14:47

Clara är hos mej nu och vi köpte en kladdkaka var ....

 

JAG DÖR.

 

Jag mår jeevlit illa men ahja skolan va OK!:D EVA och sen typ vara ute hela tiden (Y)



 

tjocka..



BTW!


imon i skolan bad = fyfan

jag hatar de ja kan nt simma blablabla fast jo -.-

+

prov

PROV!? dedär ordet man hatar.

+

eng-läxa

ENGELSKA!? omg i hate it.


MEN


lisa och jag ska sova över eftersom vi är lediga tor-fre !:'')

GÖTTMOOOOOOOS...

rida ta bilder köra ta bilder jaja :D

men ja vi hörs!



/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 15 maj 2012 14:37

hejsan  :)) jag gör ingenting , ska spela fotboll med 98 orna sen ,  i lisas lag då :)


skolan va helt ok , fast nej . 


inget mer att sä , ingen ridning idag i alla fall  :))  kojsan kommer snart ,  många bilder då och ny header 



\hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 14 maj 2012 20:20

Hej hej allihopa !!

Vi e äntligen tillbaka :)

det har hänt mkt under tiden vi inte bloggar men men..

jag har fortfarande kvar min häst om någon undrar ;) 

 

lika tjock som vanligt men det ska vi ändra på !

imon händer inte så mkt men på onsdag ska emme sova över .

då ska vi nog rida gavan så får ni lite bilder :)


men det var allt jag tänkte skriva i kväll vi hörs i mon 

// Lisa <3

Av Hedda Emelie Lisa - 14 maj 2012 19:48

Gud va bra det känns att vara tillbaka på denna blogg igen!


Har haft massor andra sega bloggar men gud vad jag har längtat efter just denna TEAMHEL!



Kan ju säga att jag tog livmordscanser (stav?) sprutan idag nr 2 tar den sista i september,

efter som jag heter Emelie ABrahamsson tar jag den alltid först :/ men ehehe de är rätt kul för det gör nt ont men man kan komma ut och bara : AJ NI KOMMER FAN DÖÖÖÖÖÖÖ DET GÖR SVIN ONT :C''


haha jaja jag har mina hästar kvar så inga konstigheter?(:


ska fixa namnlogga nu seeeeeees!:)


/Emelie :D


 


jag tycker vi har utvecklats riktigt bra sen senast...(:

Av Hedda Emelie Lisa - 14 maj 2012 19:11

Hejsan alla underbara läsare!


omg vad ska man börja liksom !?  hänt sjukt mycket sen senast , kan vell börja beretta !

medulla rider jag fottfarande . allt rullar på me hon , men de ta ju snart slut <\3


de är så om en vecka lr två så kommer de en ponny till mig  vid namn kojsan.

och ska ha hon hela sommaren till september!


och jag hinner inte rida medulla då  ,  kanske någon gång , men ni ska iallafall  få se lisa med medulla  nu :D (hon ska ha gavan med) 


 men ni kommer se min och kojsan's utveckling och följa den  hon ha int blivit  riden på jette länge så ingen kondition ..


nu har jag hämmtat mina  saker i emmes stall , och ska ha kojsan hoss min syssling , 



medulla och jag förra sommaren  !



 

medulla och jag nu !


(juste medulla och jag ha tävlat  nu :') klubbhoppning 50 cl , felfri , finns film :) )


Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards