teamhel

Alla inlägg under juni 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 4 juni 2012 16:13

hej hej !

ville bara säga att vi inte kommer ta några bilder i dag !

två förklaringar .

för det första så regnar det ute o vädret e bara piss 

för det andra få emme en hundvalp i dag så hon ville vara med den :)

japp där var dom förklaringarna ;)

Dagen har varit bra , har inte gjort så mkt , vi hade matteprov bland annat o jag tror det gick bra faktiskt :)

Imon blir det träning o efter det vet jag ej , typ sova !!

kom med förslag om vad vi kan skriva om för jag har inga ideer !

här kommer dagens låt :



:)

Kram 

Lisa<3 

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 20:05

Hej hej här kommer lite uppvärmningbilder inför i mon ..

                           


Kram 

Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 16:14

vad vill ni ska hända på blooooggeeeen !?


tävling , utmaning , vad som helst ?


 kommentara med vad vi kan kan göra bättre å sämre ? 


tacksam för svar !


\TeamHel


 

Lisa och gavan :)



 


Lisa och medulla



 


emelie och damona :))


   


emelie och lussan :)


 


Hedda och kojsan :)



 


hedda och Duga :)

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 16:07

Pälsglans Tobbe Larsson



159 Kr

Hästglans med en fräsch äppeldoft. Ger en skinande lyster och glans på hela hästen. Rik på vitaminer och proteiner. Använd ej under sadel. Karenstid enligt STC 0 tim.


Finns att köpa HÄÄÄÄÄÄÄÄRRR!






( okej d ekanske bli lite tjatigt att de bara e hööks saker , så vi ta en börjes nu   från tingsryd där jag kommer ifrån :D)



Shabrak Exklusive


hihi fägen i mitt <3 !



Ett kvalitetsshabrak i allroundmodell. Rutstickad quiltning.
Dubbla kantband och reppasspoal. 100% bomull.

Tvätt: 40*.
Stl: 14"/15", 16"/17".
Lila med marin/vit kantband, silverfärgat rep
Vit med svart/vinrött kantband, svart rep
Finns att köpa HÄÄÄÄÄÄRRR!
\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 15:50

jag ha ju inte berettat så mke om hu de går och så^^


 jo de gå hyffsat bra hon är ju snäälll iaf , doch så vill hon vända hela tiden när man rider , å  börja bråka  vilket känsns    .. nt bra ...   å typ  skulle ta gallopp sträcka  då hon  vägra å galloppera å ställer sej bah ..  å  vägra gå ,

jag har aldrig haft spö lr sporrar på hon , jag vill inte de  :**(


 och när hon väl galloperar för jag liksom   mina skänklar farm å tbx så hon ska holla igång å inte stanna ^^


DE vill jag igentigen nt  göra ..


aja  var iaf i stallet idag   vid 12  (?)


och tog in hon borsta red iväg hon försökte vända , ville nt galloppera stannade bara ,  knappt trava hlr ?


asså hon kanske inte må bra :(


 ahja om de fortsäter så här måste jag ta hjälp av någon ..


\hedda


 

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 10:14

God morgon !

Nu har jag  nästan precis vaknat o sitter nu vid datan ..

Idag blir det att rida med emme o kanske ta lite kort , men vi ska ju rida ut så det blir inte lika lätt ..

Imon blir det skolan o efter det följa med emme hem o typ ta modellbilder :)

jaoo men nu ska jag chilla vidare xd 


vi hörs 


/ Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 3 juni 2012 08:45

Hejsaaan


Lisa & ja ska nog rida idag,

samma runda som igår men vi kanske tar lite mer bilder och lägger in!(:

och imon ska vi kanske fota tillsammans med dom ''model'' fotton :D


hehe ah skriver mer sen tjaooxd


/Emelie


okej fyfan för mitt tjaoo igga cc:



Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 22:24

I'll never forget you, will never make it

 you are my first pony,

and you'll be the one who matters most

, you have taught me almost everything I know today



will always love you  


\hedda 


                   

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards