teamhel

Alla inlägg den 20 maj 2012

:)

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 22:32

Hej , jag skriver från mobilen nu , svååååårt xdAja tagit ut alla saker ur rummet. , tapisera dä imon Så sover i min säng i tv rummet thihi lite lyxx c:Ne idag ha vi besökare rekord sen vi börja blogga igen :)/hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 19:36

Hej! här får ni en film när jag ramlar Luciana (:






KLAGA NT PÅ ATT JAG ÄR FÖRSTOR DE ÄR JAG NT!

KLAGA NT PÅ ATT DE ÄR FAJK FÖR DE ÄR DE NT JAG HAR INTE EN CHANS NÄR HON DRAR NER HUVUDET!


/Emelie & Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 14:49

 hej , ska cyckla  :(    till stallet  med emme jag ska fota hon å lussan eftersom emme va så gulli å fotade mej hela dagen så ^^ <3


 men  jah ska låna hennes pappas objektiv som e långt :)  hihi 



\Hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 14:37

Hej hej alla underbara läsare ! Förlåt för att jag inte uppdaterat idag , för jag e sjuk..Ha feber o e as förkyld , så kanske inte kan gå till skolan imon .Jag missar matchen som vi har i dag också :(Jag tänkte lägga in bilder som jag tog i går men datan funkar typ inte ,det står att det inte gå att ansluta till internet .Så dem bilderna får ni ikväll om datan funkar :) Men ah jag uppdaterar mer sen //Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 13:23

ÄR NI BRA ELLER ?


VI ÄLSKAR ER !



 







\Teamhel !   

Av Hedda Emelie Lisa - 20 maj 2012 12:16

Hej  ! jag har dushat å så nu efter att ha tävlat Duga !


 60 cl ..  de gick bra han typ nt tänka   så va avi färdiga xd ?


  lite tvek på vissa hinder men ..  felfri  aif



70 cl gick bättre tycker jag . för   då va hon nt så tittig .


 men felfri i båda ! :D


 emme va med å fotade med min kamera , å hon filmade 60  typ 3 hinder sen slutade den filma ? :s


så  finns liten film å massa bilder här har ni en !


för kan nt ladda upp utan att beskera , stört -.-


 




nu är de jette dålig kvalitee för jag skikat t emme på bdb sen ha hon sparat å skikat t mej xd



Kamera : canon eos 1100D


foto Emelie



 


Kamera : Canon eos 1100D


Foto:emelie





\\Hedda

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards