teamhel

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 25 maj 2012 21:33

hejhej ... dagens första ridning  va   fett   seg tråkig   asså  vi ha dressyr markabete -.  jag bokstavligen hatar dressyr , hoppning ska de va med fart  å högt .. xd  kan ha dressyr ngn gång ibland , men vi ha de hela tidn ..


ahja hoppningen va 1000000000000  grr bätrre !?


 vi satte fram murar   plankor osv  titt hinder :D


 å de äör ju lite svårt i början xd   hon kom jette konstigt allt va helt konstigt ...


 sen drev ja på  då rev hon å slog i  .. 


 sen    när de blev högre då fattade hon att de va  riktigt  , så vi hoppade bana med titt hinder plankor på 80n ?


 å ett va  90 !?!??!?!??! happyy !  jag bva den första som hoppa bana på 80 med hon ,  å den första som hoppar 90 med hon !!!!!!!     hon kom efter sommaren då hon  nt kunde gå över en bom typ .. 


 älskar dej duga  :D




 aja     , lite nervös t imon ,  då vi ska hämmta kojsan <3


  bilder   kommer  + ny header .. :)

 

\heddaa




ha  emme döda mej ej xd

Av Hedda Emelie Lisa - 25 maj 2012 13:50

hejsan  ! hemma från att cycklat blääää ..  till blötan ,    vattnet va cp kalt så jag badade nt xd


jag  footaadeeee mest andra (a    hehh ...


 snart ska jag iväg och rida !   i vanliga grupppen där vi hoppar mindre å så , ä de tror jag hoppning \ markabete xd



  sen är de hoppgrupp efter   å de tagga vi till 100% 


hoppaa man få duga , å INTE SUNNY !!!!!


nee ..   sunny e helt konstig sparkar  folk  sparkar hästar om man gå förnära ,    lite cp...


bara för de blir de en bild on thaaa sunny !


 


\Hedda

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards