teamhel

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 26 maj 2012 22:58

    

påveg hem , kolla magen xdddddddddd


 



   i transporten påväg till sitt nya hem :')



 


Hemma :)))))   sötis :')



\heddaaa


Av Hedda Emelie Lisa - 26 maj 2012 20:42

hej , nu ska jag beretta dagen :)   först då åkte vi å hämmtade släpet i malles  stall ,  sen skulle vi se om de fanns någon sadel å då kom emmes mamma  å hittade en vi kunde haaaa ,  sen åkta vi å hämmtade sötan :'))  när jag såg henne först så skrattade jag för hon är jette tjock xd   såg ut som hon hade föl ;oo


ahh..  sen när vi lasta ut fick hon lite panik  , men sen va allt lungt ..  släppte ihop hon med eminem och pettis :)


 hon brydde sen inte ett skit att de va ny hage osv xd   sen tog vi ut hon å boestade  klippte svansen  , å så  hon va lerig , å maNen   hur som helst ,  nt blivit borstad på länge ..   sen fixa vi sadlen , sen gick vi en runda med eminem och kojsan ..


 hon brydde sej nt  så mycke , aja hon va aaasss  härlig ,


men imon ska nellie och jag skritta dom i ca 10  - 20 minuter ..


en bild  på  hon :) , ni ser att hon e tjockn xd..


 



\hedda ( vill ni ha mer bilder ?)




Av Hedda Emelie Lisa - 26 maj 2012 20:01

Hej hej sorry för dålig uppdatering men jag har faktiskt inte hunnit blogga !!Idag var det ridning på morgonen då jag red duga. Vi hade markarbete som suger men med duga e det kuligt :) Ikväll blir det först att köra gavan en runda o sen mello :) Man får väl hoppas att loreen vinner :) Imon blir det att också köra gavan o efter det blir det fotbollsmatch mot madesjö :) Men vi hörs kram Lisa<3

Av Hedda Emelie Lisa - 26 maj 2012 12:35

hej-.-   känns ba som jag gör inlägg ..    .


aja ... sitter hoss nellie nu , vi typ sommnade nyss ,    sen gick jag upp å sate på bangarang skrillex




hon blev arg -.-




okej  hedå hämmtar kojsan om typ tre h .. 


\hedda

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards