teamhel

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 22:24

I'll never forget you, will never make it

 you are my first pony,

and you'll be the one who matters most

, you have taught me almost everything I know today



will always love you  


\hedda 


                   

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 21:36

Bilder från idag !


         



det var lite bilder från idag mer kommer i mon <3

// Lisa<3 

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 20:58

Här kommer lite hyperdamp...




bilderna kommer kväll

// Emme & Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 19:02

hey , idag vaknade jag vid 11  xd  å sen cycklde jag  till stallet själv ..'


och  gav dom vatten och så sen tog jag in kojsan ,   jag borst gjorde igordning hon ,  sen skritta iväg :')


  red en lite längre runda ,    jag skritta mest ,   sen gallopperade jag på en lång sträcka ,


 sen skritta i  ca 15 minuter för den vägen är   ganska lång   där man inte kan trava  xd


 sen är de en backe upp så jg vilee att hon skulle gallopperade  men de ville inte hon , mene  de blev gallopp endå xd ,¨


hhah  ne vad jag e lam , 


ahja  emme när du ser eller läser detta , ksk du kan komma å  fota elr filma , ifall du vill ha  bilder på headern när vi rider  xd 




 btw , medulla min ängel ,  kommer aldrig glömma dej ,  <3


 


ponnyn som gjorde allt den tävlingen !<3




\hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 17:11



// Emme & Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 17:03

Hej !

nu har vi precis kommit hem från stallet..

Först tog vi lite kort i hagen o efter det red vi ut , jag på Medulla o emme på Damona :)

Imon blir det kanske med att rida ut ..

I veckan får ni lite mer bilder när vi typ rider ..

men bilderna kommer ikväll för emmes data laggar så jag får ladda upp dem ..


/ Emme & Lisa

Av Hedda Emelie Lisa - 2 juni 2012 11:57

 snart drar vi ner till hästarnas hage ..


bilder kommer sen !! :)


/ Emme & Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards