teamhel

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 6 juni 2012 18:32

ni få en bild från idag ..



 


\hedda


sötponny _:)

Av Hedda Emelie Lisa - 6 juni 2012 17:22

Hej! amanda, fredde och lisa stack nyss,

vi va och fotade med hästarna nyss!:D

Lisa få langa över fotona och filmerna till mej  

hhehe ah iaf så nu sitte jag och nt gör ett skit  ...

imon skola igen då sen bah fredag sen helg sen måndag skola tisdag skola onsdag skola torsdag skola fredag skolavslutning alltså typ bah en vecka kvar omg!:')


2012 bra sommar tro ja... fast ah visst :D

hehe vi hörs!:D /emelie 

Av Hedda Emelie Lisa - 6 juni 2012 15:58

heyy , har inte hunnit uppdatera ! stallet   växjö med med mea  


aja i måndags  var jag å mammi i växjö på hööks å köpte dessa saker :))))


(rosa)





så  sata****ns   söt blev hon i denna grimman , hon blev liksom mer  glad å såg inte så ledsen ut i den   haha  xd



ahaja,


idag red vi ut en lååååång runda å då menar jag lång  , med stor hästarna med   så de gick ju snabbare för våa små ponnyer  ,  ( d eva  nt vi som red stor hästarna då xd)


 de rann svätt  från hon   shabraket  va blött , stackarn ;\ , men  hon har ju nt så så mke kondis en :))


jag tog lite bilder  på hon idag med   att hone  finare å så :)


kommer ikväll eller imon :))



 vet dock inte om de är ngn mening att bllggga  vet ju nt enns som ngn gillar mina inlägg ,


men jaja ...


\hedda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards