teamhel

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Hedda Emelie Lisa - 10 juni 2012 21:28

ja     ha ridit idag emme vart med å fotade,


de gick skit å rida ,  hhon gå fint så men hon kan nt hoppa hon  kliver över      hon stannar innan hinder  å sen gåm trava över , jag vill liksom ha någon som kan hoppa  är pigg , ja ha faktist tankar på att lämmna tillbaka hon , på riktigt...


men  jag älskar hon , hon kan bara inte , å jag förstår hon  , hon e en gammal 22 årig travare ,


tänk  om jag skulle   typ rida t jag va 22    å sen  börja spela handboll tex ?


de had eju nt gått ,  så inget att vara arg på hon för liksom ,


kan säga att hon försöker , men jag ska kämpa!


 ni få en bild  för   , vet nt om ni vill ha mer..


 


\hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 10 juni 2012 15:12

hejsan , snart ska emme å jag mötas ,    jag ska rida å emme ska fota , bilde filmer å allt får mni sen ,, btw få man visa emme stallet , hon ha aldrig vart dä innan , måste skynda mej nu  \hedda

Av Hedda Emelie Lisa - 10 juni 2012 12:08


Kram Lisa<3
 

Av Hedda Emelie Lisa - 10 juni 2012 11:01

hej, om en vecka alltså nästa söndag så ska jag och hedda tävla på tingsryds ridskola,

Emelie: Luciana 60 cl 50 alc

Hedda: Medulla 50 cl Duga 70 cl


så ah sen ska vi fråga Lisa om hon vill hänka och filma eller fota om nt hon själv vill tävla vill sä!:D


ah tror de va detta ja skulle sä just nu... seeeeess

/Emelie

Av Hedda Emelie Lisa - 10 juni 2012 10:04

aa, som rubriken lyder..


igår vart jag iaf på sweden rock , nej jag är inen  sådan människa som  gillar sånt  bara kul att följa med ,P

för pappa ville de  haha  ahja , köpte ett   as snyggt linne  ,  en tjej som räcker fuck u å ,  


okej  de är as  snyggt   xd


sen när jag kom hem där ifrån  så typ  åkte jag till stallet  , och hoppade  försökte iaf :)


de gick vell sådär  hon ser ju inte att de är hinder så hon gå över , men om hon haft färgade tjocka bommar


så hade hon nog hoppat för de fanns där de kände jag , hah xd


jag vet inte om nellie å jag skulle fota å de idag iaf ^^


annars så frågar jag någon annan som kan fota idag ^^


\hedda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ oss!

bloglovin bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du vår blogg?
 detta är första gången
 ca en gång om året
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 en gång varje dag
 flera gånger om dagen

-

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards